måndag 30 januari 2012

Lycka

Är vad jag känner just nu! På onsdag ska jag träffa en tjej här i stan som vill ha hjälp med sina hästar, så om det går dit jag vill och allt känns bra och så ska jag så småningom sköta och motionera hennes hästar!! Hur kul som helst!! Igår beställde jag allt jag behöver, skor, vantar, hjälm, byxor ja massor av saker! Och även om det inte blir något med just dom här hästarna så är jag fast besluten att jag ska börja rida igen, på ett eller annat sätt. Men jag håller verkligen tummarna för det här nu, det skulle betyda så otroligt mycket för mig!
Söker även jobb som en galning, så jag håller alla tummar och tår just nu. Har varit på arbetsförmedlingen idag och jag måste säga att jag är imponerad av hur mycket aktiviteter och praktikplatser dom har skramlat ihop nu, finns att göra för dom som är intresserade, jag skrev upp mig på två av praktikplatserna,är väll inte det ultimata att jobba gratis men det kan vara en väldigt bra väg att få in foten på ett företag och få visa vad man kan.
Senare idag kommer Malin och Sid förhoppningsvis när Robin och Emil tränar, känner att jag behöver babbla lite!

Inga kommentarer: