söndag 5 februari 2012

Söndag

Idag ska min äldsta lilla syster Sanna komma och hälsa på oss, ska bli kul, var länge sen vi sågs nu. Förövrigt så har jag inte träffat hon med hästarna än. Våra liv har hittills visat sig krocka väldigt mycket.. När hon kan, kan inte jag och tvärtom! Vi ska göra ett nytt försök i eftermiddag! Håller tummarna för att det går vägen! Fy vad kallt det har varit nu i nån dag förresten! Minus 24.5 var det igår kväll! Fy tusan!
Igår hade jag ljusparty, senare på kvällen var jag till Malin på ett Mary Kay party! Och innan det var vi och tittade på tjejernas faster som hoppade med sin häst. Fullt ös igår. Var väldigt skönt att få egen tid utan barnen, det behövs verkligen ibland!
Nu måste jag gå och koka kaffe känner jag! Blev ett vääldigt oorganiserat inlägg men det får ni ta!

Inga kommentarer: