fredag 16 december 2011

Vart är den?

I tisdags fick Tove feber på eftermiddagen, vi blev hemma från dagis både onsdag och torsdag, även Robin hade feber i onsdags och igår, han kände sig även lite hängig imorse så nu sover dom middag alla tre. Jag hoppas att han blir piggare senare så vi kan hitta på något tillsammans, det märks verkligen på barnen att dom är under stimulerade efter att ha varit hemma i två dagar. Dom är riktigt full i jäkelskap! Och omöjliga att söva på kvällen.
Nu börjar jag bli riktigt orolig, det är åtta dagar kvar till julafton och vart är snön!? Jag vill verkligen inte ha en jul utan snö! Känner mig riktigt ledsen faktiskt... Man kan inte mer än att hoppas att den hinner komma! Alla julklappar är i alla fall klara, eller jag har en kvar åt Robin plus att jag ska ge mig på jakt efter nån fin klänning att ha på julafton. Jag och Malin tänkte ta en tripp till Huddik nån dag, skulle passa bra att ta det på tisdag när ungarna ändå ska på daigs. Dom ska få gå tisdag och onsdag nästa vecka eftersom det bara blev en dag denna veckan. Kan vara skönt att få handla allt som behövs till julmaten i lugn och ro också! Nu har jag nyss ätit risgrynsgröt till lunch och ska sitta här i soffan och slöa till resten av familjen vaknar. Ha en bra fredag!

Inga kommentarer: