söndag 18 december 2011

Jaa!!

Idag har det kommit snö! Hoppas, hoppas att den får stanna! Vi har varit ute och lekt nu på förmiddagen, jag byggde en snögubbe och ungarna plöjde ner den! Go ungar! Nu sover dom middag och jag har precis ätit lunch. Robin sover också, han hade vaknat mitt i natten och inte kunnat somna om så nu var han jätte trött... Tråkigt men men... Funderar på vad vi ska hitta på sen, känner inte alls för att bara sitta hemma! Igår hade vi min pappa och hans familj på besök, alltid trevligt, och fredags var vi hem till Robins mamma och hälsade på men jag känner mig ändå rastlös! Jag kanske får lägga band på mig själv och stanna hemma och leka, man kan ju inte flänga runt jämt bara för att jag är rastlös. Robin skulle kunna vara hemma jämt han... Vi är inte alls lika på det sättet! Nu ska jag titta på Leilas Jul!

Inga kommentarer: