tisdag 13 december 2011

Lucia


Idag var det Luciafirande på tjejernas dagis, dom var så duktiga och söta, dom sjöng inte men dom stod snällt där och grät inte i alla fall! Nästa år sjunger dom också! Tove hade feber natten som var men hade det inte i morse så hon fick åka till dagis, men på efter middagen hade hon blivit hängig och nu ikväll hade hon 39,5, lill stumpan våran. Dom somnade redan halv åtta. Hoppas att Tove mår bättre imorgon så dom kan gå på dagis, dom tycker att det är så roligt att vara där men om inte så får vi vara hemma och mysa!
Hämtade sista paketet men julklappar idag så nu är vi klara! Så makalöst skönt! Internet är för underbart! Har inte köpt en enda julklapp i en affär, allt är beställt på nätet!
Nu ska jag snart bädda ner mig med en bok som jag fastnat i, Väktaren tror jag den heter. Det krävs omedelbar spänning för att jag ska fastna i bok och spänning är den här boken full av! Gonatt!

Inga kommentarer: