fredag 11 mars 2011

Ensamt fredagsmys

När Robin kom hem från jobbet åt vi lite tacos, sen somnade på soffan redan vid 18 så jag har haft lite ensamt fredagsmys med trocadero och chips. Vi har inga planer alls för helgen men hoppas på att min pappa och systrar kan hälsa på oss någon dag.
Vi ska få låna pengar av min underbara mormor och morfar för att köpa en ny (begagnad) bil då våran inte kommer att gå igenom besiktningen som ska ske nu i mars eftersom båda bromsarna bak skrapar som bara den och en massa andra fel! Stort tack för att ni ställer upp! Det är guldvärt! Hoppas att vi hittar någon som inte är allt för långt bort, varken jag eller Robin är såna som tycker om att åka långt. Vi får se vad vi hittar, hoppas också att vi hittar en ny innan bromsarna helt slutar att fungera på den här! Nu ska jag sjunka ner i soffan en stund till, är trött och känns meningslöst att sitta uppe helt ensam då.

2 kommentarer:

SandraMadeleneJohansson sa...

Ja den ser, jag tror inte att man gör en vagn utan utsikt ;P

Och den bakre sitsen är högre upp på båda vagnarna.

SandraMadeleneJohansson sa...

Jo bra :) Fast pigg vet jag inte, det är jag väl aldrig känns det som ;P Haha!

Måste ut i solen känner jag!