söndag 9 januari 2011

Söndag

Det är plusgrader ute! Man kan höra fågelkvitter och vara ute utan och frysa häcken av sig, underbart! Dessvärre så är det ju så att vintern är långt ifrån slut så det som kommer hända är ju att det blir snorhalt när det fryser igen, men man kan ju njuta så länge det varar!
Idag kommer min syster Sanna och sover över, hon kommer vid halv fyra och då åker vi och handlar lite smått och gott i samma veva. Annars så har jag dammsugit idag och håller på och tvättar mattor.
Flickorna sov i sitt rum inatt och det gick ganska bra, dom hade en dålig natt men jag vet inte om det har något samband. Mellan halv 5 och kvart över 7 var jag vaken med först Tove sen Anges, sen fick jag sova ända till 10 så det var skönt. Nu sover dom middag sen ska vi äta lunch, tror det blir pannkaka.

1 kommentar:

Marie sa...

Visst är det skönt att ha dom sovandes i eget rum om dom är lättväckt? Jag tycker det är hur skönt som helst att Tuva sover själv nu så slipper man smyga :) Hoppas allt är bra med er!