måndag 10 januari 2011

Om mig

Lovar du att vara ärlig? Japp
Du heter: Linn
Smeknamn: Har inget
Låt som när du är ledsen sörjer till? Ingen speciell tror ja..
Beroende av: Cigaretter... :(
Vem behöver du mest just nu: Mat
Vad tror folk om dig? Ingen aning, jag hoppas att dom tror att jag är en glad, snäll och trevlig människa :)
Stämmer det? Ja det tror ja
Vad får du oftast komplimanger för? Hehe jag vet inte :P
Brukar du skratta för dig själv? Ja, ibland när jag pratar mig själv så kommer jag på mig och brister ut i skratt :P
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Hej
Var bor du? Stugsundsvägen, Söderhamn
Trivs du där: Jag trivs jätte bra
Sprit, cider, vin eller öl: Öl och vin
Brukar du bli för full: Nej, det var väääldigt länge sen
Vad har du för mobil operatör: Halebop
Är du allergisk i mot något: Nej
Nästa mål i ditt liv: Få ett jobb
Hur svarar du i mobilen: Ja?
Vem ringde du senast? Barnens gammel farmor
Antal timmar sömn inatt: Ca 5
Sov du ensam: Nej med Robin
Brukar du komma i tid: Ja, alltid
När mår du bra: När jag är med min familj och nära och kära.
När blev du fotad senast: Nyårsafton
Hur känner du dig nu: Hungrig
Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Är du smart: Nja :P
Var du aktiv i skolan: I perioder
Vad saknar du: Våren och sommaren
Hade du en bra kväll igår: Ja
Favorit dryck på morgonen: Oboy eller juice
Rakar du benen: Ja
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid tio, elva tiden
Är du blyg? Inte speciellt
Sysslar du med någon idrott: Nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja
Är du bortskämd: Ja, lite av mamma och pappa
Vad gör du i morgon: Tvättar tror jag
Vad är det värsta du vet? Att frysa
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Ingen aning
Vad behöver du just nu? Mat
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Har ingen speciell
Vad längtar du till? Sommaren
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja
Vad är det finaste du fått? Mina barn :D
En speciell dag du minns: Flickornas födsel!
Hur gammal är du: 21
Tycker du om någon just nu: Massor av människor
Om fem månader: Är det sommar och jag kommer att bada och åka på utflykter med min kära familj!
Du samlar på: Ingenting
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma
Vilken tid gick du upp idag: 10 :)
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Vad ska du göra ikväll: Inget speciellt
Är det okej att gråta: Alltid!
När grät du senast: Minns inte, men det var säkert till något tv program
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa hus
Bär du glasögon eller linser: Har glasögon men dom används sällan
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: När barnen tycker att vi ska upp
Har du piercing: Hade i naveln men tog ut den när jag opererade lillfingret för... hmm... kan det vara fyra år sen?
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja, två till :)
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat: Halvbra :P
Gillar du att dansa: Nej
Är du flygrädd: Det kan jag inte svara på, jag har bara flugit en gång och då var jag två år
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Mjukglass
Tror du på ett liv efter döden: Ja jag tror inte att det bara tar slut
Tycker du om sushi: Har aldrig provat
Vad äter du helst när du ser på film: Olika
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej
Har du tandläkarskräck: Nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Många gånger
Biter du på naglarna: Nej inte längre, slutade i tonåren
Röker du: Ja..
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig är väldigt lat
Senaste låt du hörde: Nån som gick på radion i bilen
Vad gör du på helgerna: Umgås med nära och kära!

Inga kommentarer: