måndag 20 december 2010

Nedräkning, 4 dagar kvar!

Fyra ynkliga dagar kvar till julafton!
Idag har jag och flickorna varit och julhandlat det sista så nu är det också gjort, känns riktigt skönt att inte behöva fundera på det nå mer. Har även slagit in dom sista julklapparna och griljerat skinkan. Ikväll ska Robin på julbord med sitt förra jobb på min pappas företag, är avundsjuk måste jag erkänna men det är inte långt kvar till jag får äta julmat heller :)
Nu ska jag ta mig en kopp te medan tjejerna sover en stund. Det är indragning på sovstunderna för dom nu, dom har i fyra nätter i rad vaknat mitt i natten och varit vakna i en och en halv timme ungefär, inte kul! Så nu får dom inte sova så mycket middag längre. Jag är beroende av sömn och när jag måste upp varje natt blir jag ett monster till slut..
Tog lite söta bilder på A & T igår kväll med tomteluvorna på, slänger in dom här med :)

Tove

Tove

Agnes

Agnes

Inga kommentarer: