tisdag 21 december 2010

3 dagar kvar!

Tre dagar kvar till julafton. Så idag har jag tagit ett sista städryck för att få allt gjort, då kan jag släppa alla måsten och bara ta det lugnt sista två dagarna. Det bara snöar och snöar, tar det aldrig slut!? Jag vill verkligen inte att det ska snöa mycket på julafton efterson tanken är att vi ska åka till Alfta. Om det skulle vara snöoväder så åker vi inte, vill inte riskera att fastna i trafiken, så jag håller alla fingrar och tår för att det bra väder så att jag får träffa min familj också!
Igår ritade Agnes och Tove sin första teckning, jag gav dom en varsin penna sen målade dom utav bara den! :) Dom har blivit så stora våra tjejer!
Nu vaknar dom.. :P

1 kommentar:

Marie sa...

ja jag vet, dumt av mig :p får väl skärpa till oss och bestämma en dag att träffas på då! :) God jul på er!!