söndag 19 december 2010

Fjärde advent.

Ja, idag är det fjärde advent och fem dagar kvar till julafton. Känner mig lite stressad, alla julklappar är klara, var iväg och shoppade dom sista igår, har några kvar att slå in, men det där med att handla mat till jul känns inte kul.. Allt folk och långa köer.. Nej det är inte min grej att trängas men jag får skylla mig själv som inte har planerat bättre..
Ungefär så här kommer vår julafton att se ut.
På julaftonsmorgon kommer Robins familj och äter julfrukost här, sen åker vi iväg till Alfta och min familj och äter lite lunch och delar julklappar, eventuellt tittar på Kalle Anka, sen bär det av hem till Robins mamma där vi äter julbord och myser resten av julaftonskvällen.
Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så jag slänger in lite bilder som jag knäppte på tjejerna för en stund sen. GOD JUL!

Agnes

Tove

A & T

Agnes

Tove

1 kommentar:

Fia sa...

Vilka sötnosar ni har =)