onsdag 22 december 2010

2 dagar kvar!

Hej å hå, två dagar till dopparedagen. Just nu är jag vaken och väntar på att barnen ska somna om, vi kliver alltid upp med Robin när han ska åka och jobba, snälla som vi är! Så när dom har somnat om så ska jag krypa ner under täcket en stund till också.
Från det ena till det andra. Jag förstår inte vad som har hänt med Agnes och Tove, dom måste vara i en väldig ett års trots nu. Dom har varit väldigt duktiga på att lyssna förut och det har ju varit jätte skönt, och nu, som en blixt från klar himmel så har dom tvär slutat! Dom hör absolut ingenting längre! Det spelar ingen roll om det är jag som gallskriker, om man tar tag i dom, lyfter bort dom, antingen så säger dom ingenting och fortsätter göra det dom inte får eller så skrattar dom åt en...! Nej usch det här är inget roligt, och dom har även blivit mer klåfingriga så det är fullt upp nu kan jag säga. Dom går omkring och river i det mesta, och med tanke på att dom har börjat gå så når dom upp till köksbänkarna och matbordet också.. Hoppas att dom snart åtminstone börjar lyssna när man säger åt dom igen.

Inga kommentarer: