torsdag 23 december 2010

1 dag kvar!

Imorgon är det äntligen julafton, men jag har lite ångest också för att allt har gått så fort, så jag känner lite att snart är det ju redan slut på hela jul helgen, men det är bara att njuta och mysa så mycket vi hinner!
Idag har jag dammsugit en sväng, städat badrummet och börjat packa tjejernas skötväska så att allt kommer med. Ska även göra min mammas underbara drömsill till julbordet imorgon.
Barnen låtsas fortfarande vara döva och jag håller på och blir tokig. Dom är ÖVERALLT och river! Det känns som att jag lägger mest tid på att plocka reda på efter dom nu om dagarna.. Puh.. Hoppas, hoppas att det inte tänker hålla i sig så länge!
Idag är det 18 minus ute! Burr! Men det ska inte snöa varken idag eller imorgon vilket jag är väldigt glad över. Det skulle dock kunna bli ner mot 25 minus imorgon så det gäller att klä sig ordentligt! Tjejerna har blivit lite förkylda, hosta och snuva, så dom får inte frysa och bli mer sjuka.
Nu ska jag lägga mina små troll för en tupplur.

Inga kommentarer: