fredag 2 juli 2010

Usch

Usch var trött jag börjar bli på att kliva upp klockan 5 på morgonen. Förstår inte varför flickorna inte sover mer än ca 8 timmar per natt. Och dom sover middag ca 2 timmar per dag, tycker det är lite lite. Enligt en sida på internet ska dom sova ungefär 11 timmar per natt och 3 timmar på dagen uppdelat på två gånger. Men det är väll inget att bry sig om, dom sover väll så mycket dom behöver och bara jag går och lägger mig i tid så går det ganska bra, bara det att dagarna blir så himla långa när man ändå inte har något speciellt att göra. Idag kommer min mamma och mina systrar på besök så jag måste ta och baka något kul senare, får fundera på vad. Nu ska jag göra mig lite frukost.

1 kommentar:

Jennie sa...

Förstår att det e jobbigt att kliva upp redan kl 5.00, en annan kliver upp 6.30 och tycker det e jobbigt. Ja det e inge skoj att ha sin familj så långt ifrån en, skulle vilja flytta hem till Skåne igen på ett vis men sen har man ju ändå byggt upp ett nytt liv här så e det e lite blandade känslor om det. Förstår att det e tråkigt att vara utan bil när man bara går hemma, vi har sånt tur så sambon min har en firmabil, fast jag e ändå mest hemma. Känns så jobbigt att åka iväg med 3 små barn.
Vi köpte biljetterna till Takida i början på året tror jag det var och det tog slut direkt. Så äntligen e det dax att se de igen :) Hoppas ni får en skön dag i solen :)