onsdag 30 juni 2010

Lite nere

Idag har jag och flickorna bara varit hemma som dom flesta dagarna.. Det har åskat idag, mysigt tycker jag.
När Robin kom hem åkte vi in till stan och tittade på ett radhus. Vi har köat i flera veckor på tre stycken lägenheter i det området som vi var till idag och jag har verkligen sett fram emot och trott att vi skulle få någon av lägenheterna och senare flyttat dit. När vi var dit idag så kände jag bara att ja, här kan jag bo, lägenheten/radhuset var jätte mysigt och precis som jag hade förväntat mig, men i bilen på väg hem så säger Robin "jag kommer inte att trivas där"... Krasch sa allt jag hade tänkt och hoppats men vad ska jag göra..? Jag kan ju inte tvinga honom att flytta någonstans han inte tror att han kommer trivas.. Men är verkligen tråkigt.. Känner mig lite nere faktiskt.. Vi får fortsätta leta helt enkelt, vi kommer att hitta något det vet jag men jag tycker att det börjar bli lite bråttom, det börjar bli så fruktansvärt trångt och jag har ingen lust alls att städa och försöka göra fint här hemma längre, vill bara härifrån.. Och när jag tänker på att dagarna bara springer ifrån mig och jag bara sitter hemma får jag ont i magen, flickorna måste tycka att det är skit tråkigt att vara hemma jämt, fy fan, jag måste ha en bil!! Nej usch nu blev jag alldeles nere.. Går och lägger mig..

Inga kommentarer: