lördag 3 juli 2010

Ännu en underbar sommardag

Idag har man vaknat till ännu en underbar sommardag. Det är så trist att den här tiden är så kort, men man får ta vara på den så gott man kan. Igår var min mamma och mina systrar här och var barnvakt medans jag åkte och hämtade en "Herqules Twin Hero", en tvillingsulky, den kostade bara 500 kr och det bästa av allt är att jag fick den av min kära mamma, Tusen Tack Mamma! Den verkar jätte smidig, så det ska bli roligt att ta den på en premiär tur. Om planerna går som vi tänkt idag så ska vi iväg och fiska med flickornas farmor och faster med familj och senare grilla korv. Nu ska jag ta mig en kopp te och lite frukost.

Hequles Twin Hero

Min systers nya bebis, Lillie

1 kommentar:

SandraMadeleneJohansson sa...

Ingen fara Linn, jag var ju själv så otrevlig och pratade i telfon :) Med mamma ;P

Precis, vi ses på onsdag! :) Ja pojkarna växer så det knakar!

kram