söndag 4 juli 2010

Gårdagen

Igår åkte vi till min mormor och morfars stuga och myste i solen och badade fötterna. Senare åkte vi vidare hem till min pappa och bara njöt av det underbara vädret. Vi fick även grillat hos honom. Det var så varmt igår att vi blev tvungna att byta kläder på Agnes och Tove för dom blev genom våta av svett när vi åkte bil, det rann svettdroppar i pannan på dom, stackrarna. Idag ser det inte ut att bli strålande sol men ändå varmt. Inatt när jag var upp och släppte in en katt tittade jag på termometern som då, klockan 2 på natten, visade 22 grader.

Tove & Agnes i sin nya vagn

Tove

Mina fötter

Agnes känner på vattnet

Agnes och pappa

Agnes och pappa

Pappa och Tove

Pappa och Tove

Agnes tittar på vattnet

Mamma och Agnes

Pappa och Tove


Agnes pappa Tove


2 kommentarer:

Sandra sa...

Fina bilder! :)

Det är torsdag, det är jag som är flokig ;P Haha

Kram

Marie sa...

Kul att du lägger upp lite bilder :) roligt att se :)