måndag 5 juli 2010

Måndag igen

Ja då var det måndag igen. Inga planer för dagen mer än en promenad. Igår var vi och "badade", jag och flickorna badade inte men pappa Robin och faster Sandra. Efter badet åkte vi vidare till faster Sandra och grillade korv och pratade en liten stund. När vi kom hem så hann vi bara bada flickorna och ge dom välling sen gick strömmen.. Jaha tänkte jag, den kommer väll snart. Då kommer grannen Emil och säger att kraftverket brinner så vi åker dit och tittar, mycket riktigt, det rykte och brandkåren var där.. Jag ringde och gjorde mamma beredd på att vi kanske skulle komma och sova hos henne om inte strömmen kom tillbaka, men det gjorde den efter någon timme så vi stannade hemma.
Nu har jag precis ätit frukost så nu ska jag starta en maskin tvätt.

1 kommentar:

Mare sa...

hehe jag som är världens sämsta på att knäppa kort ;) så på min blogg är de aldrig bilder :p