onsdag 25 april 2012

Onsdag

Kan börja med att tala om att det inte var magsjuka Agnes hade förra veckan, iaf var det ingen av oss andra som blev sjuka tack o lov. Det händer inte så mycket jag kan skriva om nu.. Tjejerna har varit på dagis mån-tis och jag har varit ute och ridit med Anna. Idag fick jag veta att jag ska börja min praktik på måndag! Känns skit bra och jag är så jävla taggad! Jag SKA ha det här jobbet! Så är det bara! Vi är hemma och är förkylda idag, jag och tjejerna. Blir hemma resten av veckan så jag är riktigt frisk och utvilad till veckan! Har två kalas på söndag som vi måste vara friska till, både Liam & Elliots kalas och Sids kalas. Måste iväg och köpa presenter åt dom också, blir kläder har jag bestämt mig för, det är alltid behövligt och man kan inte få för mycket kläder!
Är så frusen... När tjejerna sover middag ska jag krypa ner i badkaret, nu ska vi fortsätta ligga på soffan och lata oss!

Inga kommentarer: