torsdag 19 april 2012

Magsjuka igen!!?

Ska börja med att berätta att jag fått praktikplats! Och om praktiken går bra får jag sommar jobb som eventuellt och förhoppningsvis blir en fast tjänst till hösten! Är såå jävla glad och äntligen är det något jag verkligen vill och vet att jag kan jobba och trivas med!! En stor sten har lyft från mina axlar och jag vet att det kommer att gå skit bra! Har jag tur så börjar jag redan på måndag!
Till det mindre roligt så har Agnes kräkts flera ggr inatt, både hon och vi andra har varit pigga hela dagen och hon har haft otroligt bra aptit. Men är det magsjuka blir antagligen nån av oss andra dålig inatt. Hoppas inte! Orkar inte med mer nu! Det räcker! Har ju redan haft magsjuka i februari för sjutton! Men men... bara att bita ihop om det är så även om man tror att man ska dö på kuppen...

Inga kommentarer: