torsdag 11 augusti 2011

Mycket nu!

Det har blivit ett medvetet uppehåll från bloggandet. Det är fullt upp. Jag orkar inte skriva mer ingående än att jag och flickornas pappa ska separera ett tag. Vi är absolut inte ovänner eller så och det vi hoppas att få ut av det här är självklart att vi ska kunna vara tillsammans igen!
I tisdags var vi till Furuvik med pappa R, mormor och moster. Vi hade en jätte mysig dag! Mest imponerande var nog schimpanserna! Vilka djur! Tjejerna åkte karusell med mormor och moster Sanna vann en gigantisk chokladkaka på chokladhjulet!
Igår var vi hos Malle, Emil och Alva med Sandra och pojkarna och busade och pratade av oss lite. Vi har planerat att åka flotte, grilla och dricka lite alkohol med nära vänner nästa lördag så nu håller vi tummar och tår för fint väder! Och att jag lyckas ragga en barnvakt!
Snart ska jag baka en äppelpaj som Malin och Sid kommer hit och hjälper oss att äta upp!
Lägger in en bild på mig själv för omväxlings skull!



2 kommentarer:

Anonym sa...

En jättefin bild på dig Linn.
Carina

the four of us sa...

Men tack å tack! :)