onsdag 27 juli 2011

Kalas

Robin kom hem i måndags. Den kvällen spenderades hemma, vi åt mat fån Mc'Donalds och tog det lugnt. Igår var vi och handlade på dagen och på kvällen åkte vi till Robins syster Sandra med familj där även Robins mamma och yngre syster var. Där gjorde vi hemma gjord pizza och umgicks till 23,30! När vi kom hem var det kväller för oss alla. Idag är det kalas för Malle och Emils lilla Alva som blir 1 år idag! Så vid 14 tiden ska vi dit, just nu är Robin hos sin mamma och hjälper henne med något på gården, jag vet att det var något om ett staket som skulle lagas. Tjejerna sover i soffan och jag sitter och planerar att ha ett ljusparty! Det är något jag har tänkt på ett tag så idag har jag kontaktat en kvinna på Partylite så förhoppningsvis blir det av snart!
Nu ska jag nog g och tvätta håret medan bustrollen sover!

Inga kommentarer: