tisdag 8 mars 2011

Tisdag

Har haft mammor och barn på besök idag lika trevligt som alltid. Robin jobbar över så han kommer hem sent. Själv ska jag försöka orka laga mat snart.. Blev så himla trött när alla barn åkt hem och det blev tyst.
Var och solade solarium igår för första gången på ca 4 år, det var såå skönt! Men inatt vaknade jag av att jag hade klåda i handflatorna! Jag har haft några små röda prickar i händerna några månader men har tänkt att dom kommer försvinna av sig själv, men nu inatt hade jag fått det i hela händerna plus insidan av fingrarna! Dom sticker liksom knappt ut någonting och syns inte jämt. Hoppas att det tänker gå ner så jag slipper åka till läkaren, det har jag ingen lust med, dom kliar inte hela tiden tack o lov. Har googlat lite och har hittat lite trådar av folk med samma problem, verkar som att det kan försvinna med antingen cortison salva eller zon så jag ska prova det. Frågan är bara om jag vågar sola igen!? Vill ju så gärna ha lite färg till sommaren men det är inte värt det om jag ska få så här varje gång..

2 kommentarer:

Petra sa...

Svar: Nja, det känns som att jag hade större mage när jag väntade Holly men nu väntar jag ju en pojke så det kanske är därför. Man bär ju olika beroende på kön säger dom ju. Dessutom är ju inte alla muskler lika tajta som innan heller så det kanske också bidrar.. Men jag följer ju kurvan som man mäter magen efter så den är så stor som den ska vara iaf! :) Den är inte så bred, utan mer som en boll, så det kanske lurar ögat lite också :)

Petra sa...

Svar: Ja, med två fotbollar istället för en så jag kan tänka mig att du var mkt större, hehe ;) Jag har bf den 26:e :)