torsdag 31 mars 2011

Dag 5

Idag har jag ätit för första gången på fem dagar, och det var såå gott att få tugga på någonting! Jag har kommit fram till att jag inte vill utesluta kolhydrater helt utan ska försöka köra på "äta mindre, motionera mer" ist. Eftersom att jag inte har speciellt många kilon som jag vill ha bort så är jag rädd för att om jag utesluter kolhydrater helt så kommer min kropp att samla på sig mer fett när jag börjar äta "vanligt" igen och det vill jag inte! Så därför tänker jag äta mindre kolhydrater än vanligt ist. Man kan tex äta en potatis ist för två-tre osv och självklart dra ner drastiskt på godsakerna och verkligen ta tag i och börja röra på mig ordentligt. Jag skulle gå en lång promenad idag hade jag tänkt men när jag skulle pumpa hjulen på vagnen så gick cykelpumpen sönder så nu måste jag köpa en ny innan jag kan använda vagnen... Så nu får jag köra extra hårt med boxningen på xboxet idag ist!
Tove är på bättringsvägen, hennes händer ser inte lika röda ut längre men hon har ist börjat flagna och spricka av allt kliande så nu kör vi på hård smörjning! Dom är även bättre i förkylningarna, näsorna rinner inte lika mycket men dom har fått lite hosta ist tyvärr, den där hostan brukar ju tjatigt nog vara ganska lång dragen.. Dom var så duktiga inatt, båda två sov hela natten trots snor och hosta! Nu sover dom en stund och under tiden ska jag köra mitt boxningspass!

Inga kommentarer: