tisdag 29 mars 2011

Dag 3 med drinkar

Idag ät tredje dagen med måltidsersättnings drinkar och jag börjar sakna att äta mat nu. Men jag ska bita ihop några dagar till! Så länge jag känner mig pigg och mår bra så finns det ingen anledning att ge upp. Utöver drinkarna så dricker jag vatten och kaffe. Jag tränar en stund varje dag genom att spela boxning på vårat xbox kinect, det kanske låter mesigt och meningslöst men det är skit jobbigt och jag har redan träningsvärk!

Jag var till hälsocentralen med Tove igår och det visade sig att hon har streptokocker! Så nu ska hon äta penicillin i tio dagar och det gillade hon inte! Fy vad hon grimaserade igår när hon fick det första gången, så man får verkligen tvinga i henne det vilket inte känns speciellt roligt men det är ju för hennes bästa så det är bara att kämpa på! Dom är ju så förkylda också, näsorna bara rinner, hoppas dom kryar på sig snart. Nu ska jag ge dom lite sen lunch, dom har sovit middag en stund men nu är dom vakna och hungriga!

Inga kommentarer: