söndag 16 januari 2011

Härlig natt!

Flickorna har sovit! Eller ja, jag har gett dom välling en gång var och Tove bråkade lite när hon skulle somna om men det känns ändå bra.
Igår var vi hos min pappa och mina systrar hela dagen, fast först blev det en koppa kaffe och en smörgås hos min mamma på dit vägen. Väl hos far drack vi mer kaffe, tjejerna busade gärnet med sina mostrar. Vi lagade mat, fläskfilé, rostade rotfrukter, bea och rödvinssås, som var super gott så klart. Till dessert blev det marängswiss, MUMS! Vi åkte hemåt strax före 18, då hade barnen inte sovit sen vi kom dit vid 12 så det var verkligen dags för dom att sova. Det tar en timme att åka så dom sov hela bilresan hem, var sen vakna till halv tio så det kan ju vara en anledning till att natten var så bra.
Idag ska Robin träna och jag och flickorna ska handla, längre har vi inte kommit i planeringen.
Nu är det iaf frukostdags!

Inga kommentarer: