måndag 17 januari 2011

4 plus!

Vi har hela 4 plusgrader här nu! Härligt! Det är visserligen rena isbanan på vägarna vilket inte är roligt. Imorse när Robin skulle åka och jobba var jag tvungen att springa ut och hjälpa honom för han kom inte upp för lilla backen från våran parkering, sån tur är står det en sån där grön låda med sand där så vi slängde ut så mycket vi kunde, sen kunde han åka upp. Det är riktigt läskigt att köra bil nu, på vägarna går det ju bra men på parkeringar och småvägar där dom inte plogar lika ofta är det hemskt. Vår natt var inte så kul igen, när ska jag/vi få sova igen? Jag och Robin gick och la oss halv elva. Halv ett vaknar Tove, hon får välling och somnar om. Halv tre vaknar Agnes, får välling men somnar inte om utan bajsar... Så jag tog reda på det och sen var det ju ki att få henne att somna om. Så vi klev upp vid halv fyra då väckte vi även Tove för att dom inte skulle hamn i otakt med sovningen. Sen fick dom lägga sig vid halv sex och jag vid halv sju. Så idag är man lite seg... Nu har jag precis dammsugit, flickorna ska sova middag och jag ska bara sjunka ner i soffan och inte lyfta ett finger innan dom vaknar.

Inga kommentarer: