onsdag 29 december 2010

Onsdag

Från måndag till igår var min syster, Sanna, här och hälsade på. Igår kom pappa och min yngre syster och hälsade på och tog med sig Sanna hem igen. Vi åt pizza och bowlade med kinect :) Idag har jag en liten tvätt och städ dag, ska bara köra en maskin tvätt och dammsuga av här har jag tänkt. Håller även på att klurar på en nyårs meny att bjuda Malin och Emil på på nyårsafton. Jag har kommit fram till att det blir lammstek med ungsrostade rotfrukoter, äpplen och rödvinssås, till dessert blir det en pannacotta med svartvinbärs gelé (inte sån svartvinbärsgelé man köper på burk). Så nu har jag bara en förrätt kvar att komma på, jag vill ha något enkelt men ändå jätte gott. Vi får se vad det blir, ska surfa runt lite till och leta. Nu måste tvätten hängas, sen ska jag slänga mina små troll i sängen så att jag kan dammsuga.

Inga kommentarer: