måndag 27 december 2010

Julfirandet i Alfta i bilder

















2 kommentarer:

Helena sa...

Ja jag tyckte "linn och flickorna" lät bekant=) Ja, jag förstår det!! Det är ju inte jättevanligt med tvillingar heller. Men såå mysigt=)
Jaha! Ja vi bor på Brobergsvägen så då bor vi ju nästan grannar=)Det är ett bra område att bo i=) Vart ska dina flickor gå på dagis? Eller dom kanske redan går på dagis? Sj har vi inte tänkt så mkt på det än, men man måste väl börja göra det=)

Helena sa...

Ja jag håller med! Nära men ändå långt borta på nåt vis=)
Okej.. Ja det är bra att man får välja dagis! Klart man ska ta ett man tycker är bra=)
Jag funderade faktiskt en sväng på när de föddes, är ju ganska vanligt med tvillingprematurer. Skönt att dom stannade tills dess iaf även fast det innebär en tid på neo.
Ja, helt otroligt hur det kan bli, inget man förväntar sig ens det minsta! Jag är på ett sätt glad över att jag var sövd och så, hade ju ingen aning om Isa eller vart jag var eller nåt sånt. Skönt såhär efteråt så slapp man känna så mkt saknad och så.. På 2 vis.
Isa blir 9 månader den 2/1. Hon föddes i vecka 30. Är så otroligt glad att det har gått så bra som det trots allt har gått, och att vi har en stark och frisk tjej, och trots att hon fick kämpa utan oss dom första 2 veckorna. Lite sorgligt när man tänker på det (att hon var ensam), men vissa saker kan man inte styra över. Hon får extra kärlek nu istället=)