måndag 13 december 2010

Kalasigt

Ja nu har vi haft en helg med kalas, på lördagen kom släkten och igår vännerna. Tyvärr så var det lite sjukdomar som hindrade att vissa kunde komma, men vi får ses en annan dag ist!
Flickorna har fått så mycket fint, massor av leksaker och mycket kläder! Orkar inte rabbla upp allt här. Men min och Robins julklapp från min mormor och morfar var iaf fyra stycken ihop fäll bara trä stolar, mycket bra med tanke på att vi bara har fyra stolar vid ett bord för sex! Dom stoora presenterna som jag trodde att tjejerna skulle få av min pappa har vi inte fått öppna än. Han tog med dom hit men det är fortfarande julklappar så vi får vänta.. Jag hann inte knäppa ett enda kort i lördags så mamma ska mejla bilder till mig så lägger jag upp dom här sen. Det här är en del bilder från igår.










Inga kommentarer: