torsdag 11 november 2010

Kunde inte låta bli

Igår kunde jag inte hålla mig längre... Jag ställde fram adventsljusstakarna! Och den sista jag ställde upp fungerade ju självklart inte! Så jag envisades med att försöka få fart på den i ungefär två timmar sen gav jag upp. Åkte på dollar på stört och köpte två nya så att dom två i vardagsrums fönstret blev likadana. Jag börjar känna mig lite stressad över att jag fortfarande inte har några gardinstänger! Måste fjäska lite så att vi kan åka ner till ikea så fort barnbidraget kommer. Måste även köpa lite nya juldukar, nu när vi bor större så har jag inte så många att det räcker överallt. Vi måste byta ut pyntet i granen mot lite mer barnvänliga alternativ också. Vi har haft glas och porslins saker men nu ska allt bli i plast. Men dit är det ett tag kvar. Nu måste jag trösta Agnes som står bredvid mig och gråter av okänd anledning.

Inga kommentarer: