onsdag 10 november 2010

Igår hände det!

Äntligen har vi fått lite snö! Nu är det bara att hålla tummarna för att den ligger kvar, det blir ju så mycket ljusare och trevligare med snö! Idag ska jag släpa ut familjen på en promenad känner jag. Nu blev jag ännu mer sugen på att julpynta men jag får lägga band på mig i några veckor till.

Igår, igår hände det vi har väntat på, Agnes tog sina två fösta steg! Hon reste sig upp helt själv utan stöd, tittade på Tove, tog två steg mot henne och satte sig igen! Dom är så duktiga. Tove tar nog sina första steg snart hon med, dom är så orädda, dom bara ställer sig upp och släpper det dom håller i, eller så gör dom som Agnes gjorde igår när hon gick och reser sig upp utan att ens hålla i någonting. Till jul går dom nog båda två tror jag, och hoppas, det skulle vara så skönt att inte behöva kånka och bära så mycket.

Nu är det dags för frukost känner jag, tjejerna börjar nog bli hungriga dom med.

Inga kommentarer: