måndag 30 augusti 2010

Måndag igen

Då var det måndag igen, fort går det och på onsdag hämtar vi nyckeln till vår nya lägenhet! Packar och packar mest hela tiden nu. Dessvärre så räcker inte lådorna till så är det någon som har nån som ligger och skräpar så :)
Flickorna sover middag en stund så jag passar på att sitta lite vid datorn, dom är ju överallt och ingenstans nu, man kan inte sitta still några långa stunder längre... Det blir skillnad när vi kommit i ordning i den nya lägenheten, där ska vi bebissäkra allt från början så att man slipper springa efter dom hela tiden. Och nu när det är lådor överallt som dom klättrar på så måste man ju verkligen vara med! Jag har sålt båda babyskydden och båda babysittrarna nu, hur skönt som helst att få iväg lite saker i denna röra. Nu har jag satt ut tvättmaskinen på blocket också så jag hoppas att vi blir av med den snart också. Nu måste jag hänga tvätt på tal om tvättmaskin innan tjejerna vaknar!

Inga kommentarer: