fredag 20 augusti 2010

BLÄ!

Katterna har fått mask! Det är så vidrigt! Nu har dom fått avmaskningnspiller så nu har dom innegångsförbud till imorgon. Dom har haft mask förut också så det är inget nytt men det är lika äckligt varje gång. Sist var det Sigge som hade stooora långa maskar som såg ut som spaggetti, som han kräktes upp på köksmattan! Nu var det Elsa som jag märkte hade små.. hon satt sig i soffan bredvid mig och när hon hoppade ner låg det kvar något vitt på soffan som jag trodde var en bit av en klo, så jag tog upp den och märkte att det var en mask!!! Sen hittade jag en till på golvet... Så nu har jag städat som en idiot för att vara säker på att det är maskfritt här hemma. Hon sov i våran säng inatt också så sängen är också ren bäddad. Blir spyfärdig bara av att berätta om det... Fy fan... Sånna här gånger önskar man att man inte hade husdjur..

Inga kommentarer: