onsdag 14 juli 2010

En uppdatering

Har inte bloggat på några dagar på grund av att jag varit för trött helt enkelt.
I söndags åkte vi till min pappa och hälsade på, senare på kvällen bar det iväg till min mamma där vi sov över för att Robin skulle åka till Grythyttan i jobbet med grejjor och jag skulle följa med. Så klockan 03:45 på måndag morgon drog vi iväg och tjejerna var hemma med mormor och moster heeela långa dagen, och gissa om vi saknade dom? Vid klockan 06:50 var vi på plats i Grythyttan och lämnade av grejjorna som vi också skulle ha med oss hem, så vi åkte till Örebro för att fördriva dagen och där shoppade vi lite barnkläder och kikade runt på ett gigantiskt köpcentrum. Men när vi hade ätit lunch kom vi överens om att åka tillbaka till Grythyttan (det var 7 mil i mellan) och vila i bilen, vi var sååå trötta. När vi kom tillbaka parkerade vi bilen och skulle vila men när vi blundat i 2 min så ringde dom och sa att grejjorna var klara.. jaha, ingen vila.. Så vi hämtade det och åkte hemåt, klockan 19 ungefär var vi tillbaka hos mamma där tjejerna låg och sova när vi kom. Och på vägen hem från mamma var vi tvungna att handla mat också nfast man bara ville hem, men vi var helt utan mat hemma så det var inte mycket att fundera på, men det gick snabbt och smidigt. Igår var jag och tjejerna bara hemma i värmen, jag orkade inte ens gå på promenad på grund av värmen, och för att vi hade haft en ganska jobbig måndag. Robin kom inte hem fören vid klockan 21 igår kväll, han jobbade över, så han kom i stort sett bara hem sen gick vi och la oss.
Vi har heller inga planer för denna dag, jag hoppas att det dyker upp något.

Jag har ingen aning om hur det här inlägget blev, kanske väldigt luddigt och svårt att förstå men jag har försökt iaf och nu ska jag äta frukost.

1 kommentar:

Marie sa...

Skönt att få komma ut å röra på sig lite å inte bara sitta hemma jämt :) Vad jobbar Robin med?