söndag 18 juli 2010

En ny uppdatering

Jaha, då var det söndag igen då. Har inte bloggat på flera dagar men vem vill sitta vid datorn i det här vädret!? I fredags tog jag och flickorna mod till oss och tog bussen in till stan för att träffa Emelie och Wilgot. Senare på fredag eftermiddag var vi till min faster Siv och hennes man Rolf och hälsade på, dom hade jag inte träffat på minst ett år så det var trevligt och roligt. Igår lördag, låg vi först på stranden och solade och myste med ett gäng vänner. Senare åkte vi vidare ut till havet för att träffa Malin, Emil och lilla Sid, och där hade vi en jätte trevlig kväll med Yatzy och kortspel. Idag ska vi åka till min farbror Bengt och hans fru Lena och hälsa på, dit kommer även min pappa och min syster Tina. Kvällen är än så länge oplanerad, vi får se vad den har att erbjuda. Kanske bara ta det lugnt eftersom Robin ska upp och jobba imorgon. Nu ska jag trösta mitt ledsna barn och sen äta lite frukost.
Hoppas att ni har en underbar sommar!

Inga kommentarer: