tisdag 11 maj 2010

Tidigt

Varför tror mina barn att man ska kliva upp 20 minuter över 4? Jag gick visserligen och la mig kl 21 igår så jag är inte trött trots att jag sov väldigt dåligt inatt, jag vaknade efter 45 minuter och trodde att klockan var typ 2, sen vaknade jag flera gånger utan någon direkt anledning och flickorna åt en gång var. När klockan var halv 2 hade jag nog vaknat ungefär 5 gånger redan, och dagarna blir ju så himla långa när man kliver upp så här tidigt. Det lustiga är att dom kommer vara vaken kanske två timmar nu, det dom framför allt gör på morgonen är att äta och bajsa, sen blir dom trötta igen och sover en timme, ibland längre. Så jag får göra så jag med, blir ju knäpp om jag ska kliva upp kl 4 och sen inte sova mer. Nu ska jag äta frukost med Robin innan han ska åka och jobba.

Inga kommentarer: