måndag 10 maj 2010

En känsla av att jag har sirap i huvudet

Flickorna sover en stund igen, jag sov med dom förra gången men är fortfarande hur trött som helst. Känns som att jag har sirap i huvudet, riktigt seg. Får gå och lägga mig vid 9 ikväll kanske.
Glömde att berätta igår att flickorna åt sin första majskrok och det var en hitt det med precis som allt annat ätbart! Knäppte kort men Robin lånade ut våran laptop till sin syster igår så jag har inte bilderna nu. Men dom kommer sen!
Skit trist väder är det också och det hjälper ju inte när man redan är trött direkt. Blir ingen promenad idag känner jag.
Ikväll ska jag poppa popcorn och kolla på Björn Bröder, Robin lånade den av sin syster igår, har velat se den väldigt länge. Jag såg den på bio för många år sen och minns att den var hur bra som helt, verkligen min typ av film, jag älskar Disney!
Bakade nå dumle kakor igår som jag tänkte att jag skulle bjuda på på dopet, men det blev en katastrof, så enkla kakor och jag misslyckas! Det märks att jag inte bakar så ofta längre. Håller verkligen tummarna för att jag lyckas med cuocakesen sen, annars vette tusan vad jag ska göra. Mariette har bjudit mig på såna där dumlekakor och hennes var väldigt fina och goda, så jag tror jag ska fråga henne om hon vill baka en sats till dopet istället, så vi vet att dom går att äta :)
Det närmar sig med stormsteg nu, inte ens två veckor kvar. Ska bli så roligt. Hoppas det blir fint väder också.
Nu börjar tjejerna skruva på sig så snart blir det full rulle igen :)

Inga kommentarer: