torsdag 20 maj 2010

Lång natt

Det blev en lång natt inatt. Flickorna somnade halv nio ungefär och jag lyckades inte somna fören vid halv tolv trots att jag låg i sängen från halv tio.. Klockan två vaknade Tove och var hur pigg som helst och hade ingen lust att somna trots mat och gos. Men vid halv fyra ungefär somnade hon igen. Då var det Agnes tur klockan sex, hon fick mat och sen sov hon till kvart i sju, då vaknade båda två så då var det bara att kliva upp.
Robin är hemma idag också, han har fortfarande feber och är inte alls pigg :(
Idag ska jag och flickorna till BVC för vägning, mätning och vaccination, usch vaccinationen är inte kul. Det är inget vidare när barnen gråter av smärta, men det är ju för en bra sak i alla fall så dom inte blir sjuka.
Sen på eftermiddagen ska jag åka och klippa mig! Jihoo! Har inte klippt mig sen i november så det ska bli härligt.
Nu ska jag byta blöjor och sen ge flickorna gröt.

Inga kommentarer: