fredag 21 maj 2010

AJ

AjAj, jag har sovit på nå konstigt vis så jag har världens nackspärr, det tar stutt uppåt och till höger.
Igår var vi på BVC och flickorna blev vaccinerade vilket inte alls var kul, men dom var jätte duktiga, skrek bara en liten stund. Dom blev ju även vägda och mätta såklart.

Agnes
Vikt 6700 g
Längd 66 cm
Huvudomfång 40,2 cm
Tove
Vikt 7280 g
Längd 67 cm
Huvudomfång 41 cm

Jag har så stora bebisar :) Nästa besök hos BVC blev inte fören 7 juli.
Var och klippte mig igår också, mycket skönt. Det syns inte så stor skillnad men det känns och det är det som är huvudsaken för mig, tycker inte alls om när det är långt och tjockt.
Idag ska jag hämta nyckeln till sockenstugan och göra klart det mesta. Jag ska frosta cupcakesen, hämta tårtor, ställa i ordning bord och handla det sista. Nu sak jag öta fruksot, fick mig en väldigt mysig morgon idag med båda flickorna i sängen, vi somnade om en stund när dom hade ätit imorse och efter en stund blir jag väckt av två små Änglar som ligger och pratar, underbart :)

Inga kommentarer: