lördag 15 maj 2010

Härlig start på dagen

Vilken härlig start på denna lördag, flickorna sov enda till kvart i 7 idag!
Idag ska vi nog åka hem till flickornas faster och hämta dopklänning nr 2, vi har inte träffat dom på väldigt länge för dom har varit så sjuka men jag hoppas att vi får komma dit idag.
Smsade även med Malin igår om att träffas igen den här helgen, det blev så stressigt sist för flickorna blev trötta och griniga så det var bara att åka hem och natta dom små Änglarna.
Nu ska jag äta frukost sen ska flickorna få gröt.
Vart är den STOORA SOOLEN jag såg på vädret här om dagen? Hade förväntat mig att kunna sitta ute i solen idag men det ser inte lovande ut just nu.

1 kommentar:

Malin sa...

Ja vi tänkte att vi kanske kunde ses idag? :) Men Emil o jag har lyckats tappat bort bilnyckeln, så de vore ju lämpligast om ni kom hit, för Basen till bilbarnstolen är ju kvar i bilen så de känns inge tryggt att åka utan den med någon ;p