fredag 14 maj 2010

Färdig

Nu har jag efter lite om och med lyckats baka klart. Jag gjorde en sorts cupcakes på förmiddagen, och med den så misslyckades första satsen, läste fel i receptet :S Så då gjorde jag om den och kom på att jag hade ju bara exakt så många muffinsformar jag behövde och eftersom att jag då gjorde om den första sorten tog ju formarna slut. Så då köpte svärmor formar när hon var in och handlade men dom var för stora så då fick jag själv slänga mig i bilen och åka och köpa nya. Och när jag skulle börja med den andra sorten blev banren jätte griniga så det tog sin lilla tid men nu är jag äntligen färdig!
Nu ska jag fundera över vad vi ska äta för middag, har ingen större lust att laga mat efter allt bakande måste jag erkänna men men, mat måste man ju ha.

Inga kommentarer: