tisdag 27 april 2010

Tidigt!

Kvart i fyra vaknade Tove för att äta, sen vaknade Agnes, och nu vill ingen av dom somna om, så här sitter jag. Pappa Robin ska upp snart han med för att åka till jobbet, han åker kl 5.
Idag ska jag hälsa på Åsa, jag vet inte hur jag ska förklara vem det är riktigt. Det är Mariettes sambo, Emils mamma och jag känner henne främst genom dom men också genom att Robin jobbade hemma hos dom hela förra sommaren med att bygga och måla, så då umgicks jag en del med Åsa. Jag ringde henne igår när jag inte fick tag på varken Mariette eller Emil angående det som hände. Men hon svarade inte heller! Men hon ringde upp senare och tyckte att jag kunde ta en promenad hem till henne idag :)
Nu ska jag äta något. Skriver mer senare.

1 kommentar:

Sandra-TvillingMamma sa...

Hehe tack för kommentaren :)

Hihi, hur menar du med olika? :D :P