måndag 12 april 2010

Tidig morgon

Idag blev det en tidig morgon. Agnes väckte mig halv 6 och innan jag hade hunnit göra mat åt henne hade även Tove vaknat så nu har dom precis ätit.
Gårdagen slutade med ett besök hos Malin och Emil. Dom har BF den 24 april! Hennes kula är så häftig, jag minns tillbaka till min mage när jag ser henne, sparkarna och all den där hickan. Jag längtar tills den där lilla pojken ska kika ut nu så man får se och hålla honom. Visst är mina barn fortfarande bebisar men det är ju inte alls samma sak som en nyfödd liten skrutt.
Idag ska det handlas på lidl. Många människor har fördomar mot lidl för att det är tyskt. Man hör att "där ska man inte köpa kött" och allt möjligt, jag tycker att lidl är skit bra rent ut sagt. Det är billigt, dom har jätte fräsch frukt och grönsaker och billigt och bra kött och fisk. Det som är negativt är ju att dom inte har allt, man får nästan alltid åka in på ica på hemvägen för att komplettera. Men det kan det vara värt!

1 kommentar:

Malin sa...

Ja nu får lillskrutten komma ut tycker jag med! :D