måndag 12 april 2010

Gammel mormor eller gammel farmor??

Då har man varit och handlat lite nödvändigheter, det är ju så härligt väder att man knappt vill gå in!
Har tänkt åka hem till Robins mormor lite senare och på tal om det så måste jag reda ut en sak. Vad blir Robins mormor till flickorna? Blir hon gammel mormor eller gammel farmor? Vi har dividerat om det där massor med gånger med alla möjliga personer i vår omgivning men ingen vet riktigt, och det är en sån sak som retar gallfeber på mig!

1 kommentar:

Dorothea - Ett nästintill trillingliv. sa...

Hallå, allting på hans sida blir farmor och allt på din sida mormor. Sen kan man ha två gammelfarmor osv :)
Vi vart också alldeles galna på det där minns jag. Haha.

Appropå din kommentar så kommer klänningen från Lindex tror jag det var. Du skulle gärna få köpa den, men tyvärr har jag ju bara en - och jag antar att du kanske i sådant fall vill ha två?!

Hoppas du haft en bra start på veckan!