onsdag 28 april 2010

Saknar er faktiskt

Har varit på promenad med Mariette, Amos och Sandras lilla Lazie. Mariette är hundvakt till henne medans Sandra och Josef är på NEO med sina pojkar. Följde även med Mariette in på en snabb liten fika, men efter en kort stund började flickorna bli hungriga så då gick vi hem. Vi bor i ett lägenhetshus och det är tre lägenheter mellan oss så det är lämpligt.
Nu sover flickorna lite middag, sen ska dom få lite lunch, tror det står potatis och majs på menyn idag :) Imorse när dom åt gröt delade dom på en hel smakportion! Så duktiga mina prinsessor.
Imorgon kommer min kära mamma på besök! Vi ses så sällan nu.. Man hinner till och med sakna henne nu för tiden. Och min pappa också för den delen, han ser jag ännu mer sällan! :(
Funderade på om jag ska våga sätta fast bilbarnstolarna i mammas bil med bara bälte? Pappa Robin tar ju våran bil till jobbet med basarna i. Vad tror ni? Törs man det?
Nu har jag precis hängt en maskin tvätt och här näst ska jag kika runt på bloggarna jag brukar läsa tills flickorna ska äta lunch. Idag hoppas jag att dekorationerna till mina cupcakes kommer :)

Inga kommentarer: