onsdag 28 mars 2012

Förvirrad..

Började på ett jobb förra veckan, ett försäljnings jobb. Jag går runt till företag och säljer annonsplatser på nätet. Har gått sådär, känner mig inte helt bekväm med det eftersom jag bara fått höra "nej, är inte intresserad" och "ska fundera lite så återkommer jag"... Jobbade med en annan kille igår som vanligtvis jobbar i Bollnäs där han sålt bra. Igår gick vi till 24 företag här i Söderhamn, vi sålde ingenting! Söderhamn har hittills visat sig hopplöst.. Det kostar från ca 350 kr och dom får synas mer som företag, ska det vara något att bråka över..?
Men anledningen till min förvirring är att helt plötsligt, så kastas det sommar jobb över mig!! Bara igår fick jag två erbjudanden! Ska på en intervju på tisdag nästa vecka, om jag får det har jag isf tänkt jobba parallellt med det här jobbet jag har nu. Frågan är om man orkar? Vill absolut inte att barnen ska vara tvungna att gå på dagis varje vecka heela sommaren! Usch, får ont i magen... Måste ringa mamma....

Inga kommentarer: