torsdag 9 februari 2012

Torsdag

Igår var jag och Anna ute på ännu en ridtur! Så himla härligt! Blev en lite längre tur och det känns i rumpan kan jag säga. Idag har jag varit och gett hästarna vatten eftersom Anna jobbar hela dagen. Ska till en jobbcoach kl 14 idag, är lite skeptisk till vad dom kan göra för mig men men, arbetsförmedligen ville att jag skulle ha en sån så är väll bara att lyssna och göra som dom säger. Ska dit idag sen på måndag och efter det en gång i veckan tror jag, man kan ju hålla tummarna att dom kan få en att hitta ett jobb men jag är som sagt skeptisk... Dom kan även hjälpa mig att få en praktikplats vilket jag inte känner så där jätte stort sug av, jobba gratis liksom, ja jag vet att det KAN leda till ett jobb men hur stor är den risken? Vi får se vad som händer! Mår så himla bra nu av att jag börjat med hästar igen så inget annat spelar så stor roll just nu! Men ett jobb måste jag ha det vet jag, men jag oroar mig inte lika mycket som innan jag började vara med hästarna. Dom har verkligen en läkande kraft, man mår så bra och dom ger så mycket!