måndag 2 januari 2012

Måndag

Idag är det måndag, Robin jobbar och jag och tjejerna är hemma. Imorgon blir det dagis för dom som vanligt igen efter sitt jullov. Nyårsafton blev en lyckad kväll, god mat och gott sällskap! Vi lyckades till och med hålla ungarna vakna till efter 00 och dom var mäkta imponerade av fyrverkerierna. Igår hade vi en riktig slödag, vi sov middag alla fyra och åt pizza till middag.
På kvällen satte jag mig vid datorn och tänkte beställa en systemkamera som jag så länge suktat efter att köpa! Hittade en Canon Eos 1000D för 4200 kr på en sida, vilket var den billigaste jag kunde hitta. Innan jag klickade på "beställ" gick jag ut på blocket för att kolla om det kanske fanns någon lika dan där. Och det gjorde det! Här i stan! Så jag skickade ett sms på den och en timme senare hade jag varit iväg och köpt den, för 2300kr istället 4200 som den kostade på nätet! Vilken lycka! Kvitto med garanti kvar också! Så idag har jag suttit och läst instruktionsboken och pillat lite med den, har inget minneskort än så jag kan inte fota, men det beställde vi igår kväll så det kommer i brevlådan imorgon! Så imorgon blir det till att fota och experimentera!
Slänger in lite foton från Nyårsafton också! God Fortsättning!









Inga kommentarer: