torsdag 17 november 2011

Snart!


Snart är det första advent! Snart får jag äntligen börja plocka fram julsakerna! Jag älskar verkligen julen, jag älskar den ännu mer sen barnen kom! Väntan, längtan, förväntningarna, dofterna, känslan, listan kan göras oändlig. Ska tjuvstarta med att baka lussebullar och dricka glögg på lördag! Men innan julen kommer ska ju våra änglar fylla två år också! Ska försöka ta det lite lugnt med julpyntet tills vi har haft deras kalas har jag tänkt, men lägg märke till att jag skrev försöka! Vet att jag tyckte förra året att det blev lite plottrigt och jobbigt med städning och så med allt julpynt och ballonger. Jag kommer antagligen inte kunna hålla mig då vi förmodligen kommer vara tvungna att ha flickornas kalas helgen före lucia, alltså bara två veckor före jul, vill ju ha julpyntet uppe längre än två veckor! För efter jul vill jag i princip bara riva ner allt.

Inga kommentarer: